Telefonközponttal az egységes információcseréért

Telefonközpont

Nem titok, hogy egy vállalati kommunikációs hálózatra egyaránt szükség van a vállalkozás termelési és üzleti folyamataihoz, valamint az információs forrásokhoz való hozzáférés biztosításához. A korszerű távközlési hálózat telefonközpont berendezései lehetővé teszik a különféle osztályok és részlegek alkalmazottainak a egyidejű munkavégzését, a hasznos alkalmazásoknak, adatbázisoknak és egyéb szolgáltatásoknak köszönhetően.

Az IP telefonközponton keresztül továbbított hang- és videotechnika megjelenésével, a vállalatok elkezdték széles körben alkalmazni azokat a telefonos kommunikáció és a videó konferenciák megszervezésére, az egyazon és a földrajzilag messze eső irodákban is.

A vállalati hálózat többé nem korlátozódik csak a LAN hálózatra, hanem számos különálló csatornával vagy nyilvános internettel összekötött részleget fed le. A telefonközpontok távoli hozzáférést biztosítanak mind a partner szervezetek, mind az irodán kívül található alkalmazottaknak, ami jelentősen növeli a személyzet mobilitását és hatékonyságát.