A lépcsőzőgép helyes alkalmazása

Lépcsőzőgép

Azt már mindenki tudja, hogy manapság sokkal egyszerűbb túl sok kalóriát bevinni, mint elégetni. De ez nem volt mindig így, viszont az évek során sokat változott az emberek életmódja.

Régebben a mindennapi tevékenységek során is kellő mennyiségű kalóriát lehetett elégetni. Nem csoda tehát, hogy ennyire népszerű és közkedvelt a lépcsőzőgép azok körében, akik a láb, illetve a fenék izmaikat szeretnék formálni, erősíteni. Az automatizált világban nagyon könnyű elkényelmesedni.

A gyorsételek korát éljük, amelyek kalóriabombának számítanak. Ezekkel nem is lenne semmi baj kellő mennyiségű és intenzitású mozgás esetén. A lépcsőzőgép használata egyszerű, viszont nagyon fontos a helyes testtartás.

Lényeges, hogy az edzés során mindvégig egyenes legyen a hát, mert ha előre dőlünk, akkor a karunkra nehezedik a súly, ezáltal már nem dolgoznak úgy a láb izmai. Ezen kívül az is lényeges, hogy a lépcsőzőgép lenyomása teljes talppal történjen, míg a felengedés közben emeljük fel a sarkunkat. 50 perc edzéssel akár 500 kalóriától is elbúcsúzhatunk.

Print Friendly, PDF & Email